O nama

Uz svesrdnu podršku najpriznatijih znanstvenika i marketinških stručnjaka toga vremena (Josip Sudar, Fedor Rocco, Goroslav Keller, Marijan Sredarušić, Mihovil Skobe, Ante Batarelo, Boris Ljubičić, Jernej Repovš, Ksenija Renko, Vlado Čeh, Žozef Lončar, Vlado Kos, Alfi Kabiljo, Mario Scherr…) te uglednih svjetskih i domaćih korporacija (Coca-Cola, Jamnica, Podravka, Franck, Kraš, INA, Končar…), udruga (HOZ, HURA , IAA- New York) i agencija (Real Grupa, Vjesnik, Unex grupa, Bruketa i Žinić, GFK, BBDO, SRT, Status grupa, Digitel,….) te brojnih drugih entuzijasta s raznih područja ljudskih djelatnosti okupljenih uz Eliju Pekica Pagon, Marka-Ivana Pekicu, Luku i Stanka Babića te Duška Bekara ml., krenuo je s izdavanjem u siječnju 2001. godine stručni časopis za marketing u praksi – Zvono. Spektakularna promocija prvog broja bila je u hotelu Intercontinental (Westin). Časopis je bio sveopće prihvaćen i postao je službeno glasilo HOZ-a, HURA-e i IAA- New York (chapter Hrvatska).

Nakon kraćeg vremena (od rujna 2004. godine) Zvono su Elia Pekica Pagon, Marko-Ivan Pekica i Branko Pagon preimenovali u Epohu – časopis za kulturu komuniciranja uz slogan: Gradimo mostove među ljudima, vremenima i prostorima. Epoha je gotovo 9 godina svojim sadržajem i likovno-grafičkim izgledom plijenila pozornost stručne, društveno-kulturne i ekonomske javnosti.

Kroz cijelo vrijeme svoga izlaženja Epoha je doista na najljepši način pratila sva zbivanja marketinške struke u ovim našim prostorima. 

Nažalost, zbog višeslojnih društveno-ekonomskih neprilika u Hrvatskoj uredništvo Epohe odlučilo je prekinuti daljnje izlaženje u siječnju 2009. godine.

Na brojne upite gdje smo i zašto smo ugasili tako vrijedno glasilo, odlučili smo revitalizirati Epohu u digitalnom obliku. Svi vi, dragi prijatelji koji osjećate potrebu izraziti svoje stavove, mišljenje i emocije putem našeg portala za kulturu komuniciranja epoha, slobodno nam se javite, vaše ćemo poruke i uradke s veseljem objaviti. 

Skupimo glave, spojimo srca i pružimo si ruke kako bismo u naše prostore unijeli svjetlost nade u bolji i ljepši život.