Jako je dobro svako svoje djelovanje u životu podijeliti na svjesno i nesvjesno. Nakon toga inspiracija će pružiti jasnoću, odvojit će što je što i preusmjeriti našu pažnju na svjesnost onoga što radimo.
Tako, postoji svjesna i nesvjesna mašta (vizualizacija). Nesvjesna mašta je unutarnji dijalog. To je svijet iz sjećanja koji se neprestano vrti u našim umovima i na taj način održava ga postojanim. Nesvjesna vizualizacija korumpirana je podacima, strahom i očekivanjima. Ona neprestano manifestira dramu i sranja. Sve je to potpuno nesvjesno, uredno se i nesmetano događa.
Svjesna mašta nastaje u tišini, a pogoni ju namjera duše. Jer, tišina nije muk! Tišina je sve ono izvan unutarnjeg dijaloga, izvan navika, rutina, kodova i obrazaca, a istovremeno u njoj može biti cijeli svijet!
Volim reći da je mašta talent duše. To je njezina gesta prema nama. Volim zamisliti kako duša oko sebe gradi fizičko tijelo i kroz sve vrijeme tog odnosa u njega pokušava unijeti namjeru svojeg dolaska na ovaj planet.
Svjesna mašta je svijest o vodstvu duše. Na taj način prepoznajemo nešto što linearni um ne može prepoznati; nešto što nas podržava, što je glavno, snažno, moćno i veličanstveno. Svjesna mašta izgrađena je od svjetlosti Bića, od svjetlosti Stvoritelja. Njegova svjetlost kreira realnost. Stoga je koristimo u viđenju svijeta kao podršku našem otpuštanju i iscjeljenju.
Otkud uopće dolazi inspiracija? Je li ona dolazi iz mozga? Ona definitivno ne pripada sjećanju! Inspiracija je uvijek svježa! Ona je proširena stvarnost. Ona dolazi iz mnogo opcija, mnogo varijanti neke situacije. I sve te opcije su slobodne. To je inspiracija.
Zašto većine praksi tzv. zakona privlačenja ne funkcioniraju? “Fake it, till you make it.” Zato što vizualiziramo iz samo jedne varijante, jednog ishoda koje je sjećanje. Kod svjesne vizualizacije, ideje dolaze iz mnogo opcija koje nam pokazuje inspiracija. To je čudesna praksa!
Postoji nekoliko vrsta meditacija. Jednima je cilj potpuno isključiti um, drugima promatrati misli. Treće koriste maštu, rade s namjerom, uče ‘vidjeti’.