Masovna otpuštanja u Facebooku ostavila su utjecajne osobe i tvrtke lišene korisničke usluge, izlažući ih prijevarama i drugim problemima.
CNBC izvještava da se zbog niza inicijativa za rezanje troškova od strane Facebooka (sada poznatog kao Meta), Instagram influenceri i tvrtke bore da dobiju odgovarajuću podršku za probleme koji utječu na njihove račune.
Dva kruga otpuštanja koje je Facebook proveo krajem 2022. godine, ukupno oko 21.000 gubitaka radnih mjesta, imala su značajan negativan utjecaj na poslovanje.
Linda Rinker, voditeljica zajednice za Facebook stranicu 50 nijansi ružičaste i Meta certificirana voditeljica zajednice, ponovila je slične osjećaje. Rinker je otkrila probleme s pozadinom grupe, ali joj je bilo teško kontaktirati bilo koga za pomoć. Rekla je: “Onog dana kada su svi ti ljudi dobili otkaz, osjetili smo to – osjetili smo to i na Facebooku. Moglo bi se reći da se stvari ne popravljaju, moglo bi se reći da je bilo borbe jer su otpustili sve ove ljude, pa ljudi koji su ostali previše rade da bi se iste stvari napravile”.
Marketinška stručnjakinja Amanda Holliday primijetila je rastuću ogorčenost među svojim korporativnim klijentima koji imaju problema s dobivanjem pomoći od Facebooka. Rekla je: “Prilično je nemoguće doći do nekoga. Provedu vas kroz korake koje morate učiniti za neke stvari, a onda ostanete samo držati telefon i čekati, nadajući se da su dobili vaš zahtjev ili problem, a zatim obično ne čujete ništa”.