Diktatori u WHO-u imaju za cilj započeti uspostavljanje jedne svjetske vlade pod krinkom ‘globalne zdravstvene sigurnosti’

Diktatori u WHO-u imaju za cilj započeti uspostavljanje jedne svjetske vlade pod krinkom ‘globalne zdravstvene sigurnosti’

Ugovor WHO-a o pandemiji radikalno će promijeniti globalnu strukturu moći i oduzeti vam neka od vaših najosnovnijih prava i sloboda. To je izravan napad na suverenitet njegovih država članica, kao i izravan napad na vašu tjelesnu autonomiju.

Drugi napad WHO-a na vaš suverenitet su predloženi amandmani na IHR koji će uspostaviti globalnu biosigurnosnu arhitekturu koja uključuje zdravstveni nadzor, izvješćivanje i upravljanje – a mi javnost nemamo pravo glasa po tom pitanju.

Dana 6. veljače 2023., Svjetska zdravstvena organizacija (“WHO”) objavila je izvješće glavnog direktora o WHO-ovom pregledu izmjena i dopuna Međunarodnih zdravstvenih propisa (“IHR”). IHR je ono što ovlašćuje WHO da proglasi javnozdravstvenu izvanrednu situaciju od međunarodnog značaja (“PHEIC”).

Amandmani će biti spremni za usvajanje na Svjetskoj zdravstvenoj skupštini u svibnju 2024. Za usvajanje amandmana potrebna je obična većina, nakon čega će stupiti na snagu za 12 mjeseci. Drugi pokušaj preuzimanja globalne kontrole je putem međunarodnog ugovora o pandemiji sa WHO-om. Ugovor bi WHO-u dao isključivu ovlast donošenja odluka koje se odnose na globalnu biosigurnost, uključujući, ali ne ograničavajući se na provedbu globalne putovnice/digitalnog identiteta za cjepivo, obvezna cijepljenja, ograničenja putovanja i standardiziranu medicinsku skrb.

Ugovor će zamijeniti zakone država članica, uključujući Ustav SAD-a i Bill of Rights. Republikanski senatori predstavili su nacrt zakona koji bi zahtijevao da supervećina u Senatu odobri ugovor SZO-a, ali čak ni to možda neće biti dovoljno. Potrebno nam je da Kongres potpuno povuče SAD iz WHO-a i prestane financirati WHO. U videu Obrana zdravlja djece u nastavku, emitiranom 11. veljače 2023., voditeljica dr. Meryl Nass intervjuira istraživačkog novinara Jamesa Corbetta o globalnoj biološkoj agendi, pogrešnom postupanju Svjetske zdravstvene organizacije s globalnim pandemijama i dva paralelna procesa koji su trenutno u tijeku i koji će učinkovito stvoriti Jedna svjetska vlada neizabranih birokrata pod krinkom globalne biosigurnosti.

Ukratko, WHO je postavljen kao de facto upravljačko tijelo za globalnu duboku državu. Izmjene i dopune međunarodnih zdravstvenih propisa Ovo je posebna pravna kategorija koja SZO-u omogućuje pokretanje određenih ugovora i postupaka, uključujući ugovore o lijekovima i cjepivima. Dok IHR već daje iznimnu moć WHO-u nad globalnom zdravstvenom politikom, prema trenutnim pravilima, države članice moraju dobrovoljno pristati na preporuke WHO-a.

Prema novim izmjenama, međutim, WHO bi mogao proglasiti PHEIC ( ono što ovlašćuje SZO da proglasi javnozdravstvenu izvanrednu situaciju od međunarodnog značaja u državi članici bez prigovora te države, a nepoštivanje diktata WHO-a u takvoj situaciji moglo bi imati teške ekonomske posljedice).

U cjelini, predložene izmjene i dopune IHR-a uspostavljaju globalnu biosigurnosnu arhitekturu koja uključuje zdravstveni nadzor, izvješćivanje i upravljanje – a mi javnost nemamo pravo glasa po tom pitanju. Nemamo službeni put za pružanje povratnih informacija Svjetskoj zdravstvenoj skupštini, iako će izmjene i dopune WHO-u dati neviđenu ovlast da ograniči naša prava i slobode u ime biološke sigurnosti.

Nema čak ni javno dostupnog popisa tko su delegati i tko će glasovati o amandmanima. Sve što trenutno znamo je da će izmjene i dopune biti spremne za usvajanje na Svjetskoj zdravstvenoj skupštini u svibnju 2024. 2 Za usvajanje izmjena i dopuna potrebna je obična većina, nakon čega će stupiti na snagu za 12 mjeseci.

Zemlje članice koje se ne slažu s amandmanima imaju samo 10 mjeseci da podnesu odbijanje ili rezervu. Važne izmjene IHR-a Iako je predloženo više od 300 amandmana na IHR, 3 i ne može se reći koji će ostati, a koji će biti izbačeni, neki koji su trenutno na reviziji su važniji od drugih.

Evo nekoliko najčuvenijih: 1. Dopuštenost sukoba interesa i pristranosti se temelji na — Prema članku 9, WHO može proglasiti izvanredno stanje u javnom zdravstvu na temelju informacija iz neobjavljenih izvora. Ti izvori mogu uključivati ​​Big Pharma, financijere WHO-a kao što su Zaklada Gates i Savez GAVI koji je osnovao i financirao Gates ili bilo koji drugi igrači u sukobu interesa.

Procjene rizika SZO-a također će se temeljiti na istoj vrsti pogrešnog modeliranja i prognoziranja koje je tako uvelike preuveličalo rizik od covida-19. 4 2. Ukidanje nacionalnog suvereniteta — Prema članku 12., glavni direktor ima jednostranu ovlast proglasiti javnozdravstvenu izvanrednu situaciju i nije dužan konzultirati se s Odborom za hitna stanja SZO-a i/ili državom članicom prije nego što to učini.

Dakle, glavni direktor zamjenjuje sve nacionalne suverene vlasti. Glavni direktor također može nametnuti sankcije nacijama koje odbijaju slijediti njegove diktate. 5 3. Proširenje situacija koje čine PHEIC — PHEIC se trenutačno definira kao “izvanredni događaj” u jednoj zemlji koji predstavlja “rizik za javno zdravlje drugih država kroz međunarodno širenje bolesti i koji potencijalno zahtijeva koordinirani međunarodni odgovor.”

Amandmani nastoje proširiti i proširiti ovu definiciju kako bi uključila stvari poput klastera infekcije s potencijalnim, ali neprovjerenim prijenosom s čovjeka na čovjeka. Stvarne rizike takvih klastera ne treba niti procijeniti. Štoviše, predložena definicija PHEIC-a ne navodi da mora uključivati ​​”tešku” ili “po život opasnu” bolest, tako da se može pozvati za bilo što. Jedan od amandmana također predlaže da se glavnom direktoru da mogućnost da proglasi “srednju javnozdravstvenu uzbunu” kada situacija ne ispunjava u potpunosti kriterije PHEIC-a.

U takvom slučaju, glavni direktor i/ili regionalni direktor WHO-a mogao bi proglasiti javnozdravstvenu izvanrednu situaciju od regionalnog značaja (“PHERC”). 6 4. Proširenje izvršnih ovlasti WHO-a u hitnim slučajevima na: 7 Kapaciteti trajnog biološkog nadzora. Ovlaštenje za dodjelu zdravstvenih proizvoda diljem svijeta.

Ovlast za izradu regulatornih smjernica za brzo praćenje zdravstvenih proizvoda. Kapacitet “suprotstavljanja širenju lažnih i nepouzdanih informacija” o javnozdravstvenim događajima, preventivnim strategijama i protumjerama za pandemiju.

Ovlaštenje za razvoj “mehanizma interoperabilnosti za sigurnu globalnu digitalnu razmjenu zdravstvenih informacija”, tj. globalne zdravstvene baze podataka koja će omogućiti implementaciju putovnica za cjepiva. Nakon što amandmane usvoji Svjetska zdravstvena skupština, države će imati samo ograničeno vrijeme – šest mjeseci – da ih odbace. Svaka nacija koja nije službeno odbacila amandmane tada će biti pravno vezana njima, a svaki pokušaj njihovog odbijanja nakon šestomjesečnog razdoblja odgode bit će ništavan i nevažeći.

Napad br. 2 — Ugovor WHO-a o pandemiji Amandmani na IHR samo su dio dvostrukog pokušaja globalističke kabale da stvori temelje za jednu svjetsku vladu neizabranih globalista. Drugi pokušaj preuzimanja globalne kontrole je putem međunarodnog sporazuma o pandemiji sa WHO-om.

Trenutno se čini da bi Ugovor o pandemiji Svjetske zdravstvene organizacije mogao biti ratificiran i na Svjetskoj zdravstvenoj skupštini u svibnju 2024., ako dobije dvotrećinsku većinu koja mu je potrebna. 8 , 9 WHO traži trajnu i jednostranu moć donošenja odluka o pandemiji za svijet, a predloženi sporazum je sredstvo koje bi to omogućilo.

SZO-u će dati isključivu ovlast donošenja odluka koje se odnose na globalnu biosigurnost, uključujući ali ne ograničavajući se na implementaciju globalne putovnice/digitalnog identiteta za cjepivo, obvezna cijepljenja, ograničenja putovanja i standardiziranu medicinsku skrb. Važno je napomenuti da će ugovor zamijeniti zakone država članica, uključujući Ustav SAD-a i Povelju o pravima.

TKO JE korumpiran i nesposoban Čak i da je centralizacija biosigurnosti dobra ideja, što nije, WHO ne bi bio na vrhu popisa organizacija koje bi bile zadužene za taj zadatak, s obzirom na to da je njegov “životopis” dugačak popis neuspjeha i skandaloznih sukoba interesa. Na primjer, WHO nije javno priznao da se SARS-CoV-2 prenosi zrakom do kraja prosinca 2021., no znanstvenici su znali da se virus prenosi zrakom nekoliko tjedana nakon proglašenja pandemije.

WHO je također zanemario prve savjete o prijenosu zrakom. Činjenica da je WHO postavio dr. Jeremyja Farrara, bivšeg čelnika Wellcome Trusta, za svog glavnog znanstvenika još je jedan znak da zdravstvene preporuke WHO-a neće biti pouzdane. Kao što je ranije objavljeno, Farrar je bio jedna od ključnih osoba u koordiniranom zataškavanju podrijetla SARS-CoV-2 , 10 zajedno s dr. Anthonyjem Faucijem.

Općenito, WHO je krajnje nekvalificiran za donošenje zdravstvenih odluka za cijeli svijet. Ali s ovim ugovorom na snazi, zemlje članice bit će podložne diktatu WHO-a čak i ako su građani odbacili takve planove korištenjem lokalnih demokratskih procesa. Ukratko, svaka država koja potpiše ugovor o pandemiji WHO-a dobrovoljno će prepustiti svoj suverenitet i tjelesnu autonomiju svih svojih građana jednoj od najkorumpiranijih organizacija na planetu.

Kao što je primijetio Francis Boyle, stručnjak za biološko oružje i profesor međunarodnog prava na Pravnom fakultetu Sveučilišta Illinois I jedno i drugo [izmjene IHR-a i ugovor] su smrtonosno opasni. Bilo jedno ili oboje bi uspostavilo svjetsku medicinsku policijsku državu pod kontrolom WHO-a, a posebno generalnog direktora WHO-a Tedrosa.

Ako jedno ili oboje prođe, Tedros ili njegov nasljednik moći će izdati naredbe koje će ići cijelim putem do vaših liječnika primarne zdravstvene zaštite. Sporazum o pandemiji temelji se na pogrešnoj premisi Osim činjenice da će ovaj ugovor iskorijeniti nacionalni suverenitet država članica, ključni je problem što jednostavno ne može funkcionirati.

Cijela premisa koja stoji iza ovog sporazuma o pandemiji je da “zajednička prijetnja zahtijeva zajednički odgovor”, ali određena prijetnja gotovo nikada nije jednako podijeljena među regijama. Uzmimo za primjer covid-19. Ne samo da rizik od covida nije isti za ljude u New Yorku i unutrašnjosti Australije, nije čak ni isti za sve ljude u tim područjima, budući da covid uvelike ovisi o dobi i osnovnim zdravstvenim stanjima.

Redefiniranje ljudskih prava Ugovor o pandemiji također redefinira ljudska prava u skup kolektivnih prava koja su usredotočena na javno zdravlje. Sporazum predstavlja ljudska prava kao “pravednost u zdravlju, kroz odlučno djelovanje na društvene, ekološke, kulturne, političke i ekonomske odrednice zdravlja”.

U skladu s tim konceptom, zemlje poput Austrije otišle su toliko daleko da su kriminalizirale odbijanje cijepljenja protiv covida. Unutar Sjedinjenih Država, mjesta koja uključuju New York City zahtijevaju putovnice za cijepljenje za pristup javnim prostorima, dijeleći svoje stanovnike na privilegiranu klasu cijepljenih i klasu necijepljenih drugog reda.

Međutim, drugi ljudska prava ne vide u smislu kolektivnog zdravlja već radije kao individualna prava, uključujući stvari kao što su osobni suverenitet, sposobnost pojedinaca da donose vlastite izbore, pravo ljudi da imaju glas u medicinskim odlukama koje ih se tiču, slobodu govora, slobodu kretanja i okupljanja.

Nakon Drugog svjetskog rata i ideologija državne kontrole fašizma, nacionalsocijalizma i komunizma, “shvaćeno je da mora postojati temeljno razumijevanje da su pojedinci suvereni”, rekao je Bell. Deklaracije o ljudskim pravima nakon rata naglašavale su da se, čak i u kriznim vremenima, “rađamo s pravima, svi smo jednaki i ta su prava nepovrediva.

To se jako razvodnjava ili briše kako bi se postigao ovaj [sporazum].” Vrata globalnog totalitarizma Važno je shvatiti da će ugovor WHO-a o pandemiji radikalno promijeniti globalnu strukturu moći i oduzeti vam neka od vaših najosnovnijih prava i sloboda.

To je izravan napad na suverenitet njegovih država članica, kao i izravan napad na vašu tjelesnu autonomiju. Ugovor je u osnovi ulaz u globalni totalitarni režim odozgo prema dolje gdje ljudska prava kako ih mi razumijemo više neće postojati. Biosigurnost će biti opravdanje za međunarodnu putovnicu za cjepiva, koju je G20 upravo potpisao, a ta će putovnica također biti vaša digitalna identifikacija.

Taj će digitalni ID zauzvrat biti povezan s vašim društvenim kreditnim rezultatom, osobnim uređajem za praćenje ugljičnog otiska, medicinskom dokumentacijom, evidencijom o obrazovanju, radnom evidencijom, prisutnošću na društvenim mrežama, evidencijom kupnje, vašim bankovnim računima i programabilnom digitalnom valutom središnje banke (“CBDC” ”).

Nakon što se svi ovi dijelovi u potpunosti povežu, bit ćete u digitalnom zatvoru, a vladajuća kabala – bila ona do tada službeno jedna svjetska vlada ili ne – imat će potpunu kontrolu nad vašim životom od kolijevke do groba. Ugovor SZO-a o pandemiji je ono što pokreće ovaj lanac događaja, budući da će imati ovlasti implementirati putovnice cjepiva na globalnoj razini nakon što ugovor bude potpisan. WHO će također imati ovlasti izdavati cjepiva, standardizirati medicinsku skrb i izdavati ograničenja putovanja.

Advertisements

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp