Epoha Portal Kolumnist Marko Ivan Pekica Avatar

Marko-Ivan Pekica - Upoznaj sebe

Marko-Ivan Pekica, profesor i predavač, novinar, pisac i pjesnik, scenarist, umjetnički fotograf i režiser. Po zvanju profesor suvremenog hrvatskog jezika i komparativne književnosti specijalizirao se u komunikologiji i PR edukaciji. Režirao je više od 150 propagandnih filmova i reportaža te preko 300 radio poruka. Radio je kao gost predavač na raznim fakultetima i raznim obrazovnim ustanovama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Epoha Portal Marko-Ivan Pekica

U spomen tragediji u Srebrenici

Prije dvadeset  i pet godinameđu tisućama nevinih Muslimana,hrabro je pred streljački odredkrvožednih koljača stao ijedan mali dječačićsa stotinama njegovih vršnjaka.U naručju još nejakih dječjih rukudrhturio

Epoha Portal PR

PR – profesija snova

Što je PR? Teoretičari i praktičari PR najčešće definiraju kao planiran i neprekidan napor i nastojanje za utemeljenje, zadržavanje i njegovanje dobrog glasa (naklonosti i

Epoha Portal Vlado Čeh, Marko Pekica, Jernej Repovš i Ekrem Dupanović

Kako javno govoriti?

Prvi zapis o govorništvu napisan je na papirusu prije 4500 godina,  Aristotelova Retorika u 4. stoljeću prije naše ere Ljudi koji se bave edukacijom govornika,

Epoha Portal Marko-Ivan Pekica

Događaj koji slavi oglašavanje

Lutajući svijetom kao menadžer i savjetnik u velikim multinacionalnim kompanijama te kao autor brojnih kampanja, propagandnih filmova i radio poruka, imao sam prilike nazočiti najvećim

Epoha Portal Coca-Cola

Iz arhive mojih sjećanja

Radeći na knjizi Iz Jožine torbe i izvan nje, mog dragog prijatelja profesora Josipa Sudara (1923. – 2004. godine), Joža me je (upoznavši me malo

Epoha Portal Vijest Hrvatska lako s Indijom

Hrvatska lako s Indijom

Hrvatskoj teniskoj reprezentaciji na putu za finalni turnir u Madridu stajala je Indija. Teniski znalci znali su da smo mi, iako oslabljeni zbog neigranja Ćorića,

Epoha Portal Marko-Ivan Pekica kolumna

Kako pisati?

Da bismo bili čitani, naši pisani uradci moraju biti lagani, jednostavni, svježi i pitki, a naše poruke moraju biti napučene ljubavlju i pozitivnom energijom. Pokušajmo