
Marko-Ivan Pekica - Upoznaj sebe
Marko-Ivan Pekica, profesor i predavač, novinar, pisac i pjesnik, scenarist, umjetnički fotograf i režiser. Po zvanju profesor suvremenog hrvatskog jezika i komparativne književnosti specijalizirao se u komunikologiji i PR edukaciji. Režirao je više od 150 propagandnih filmova i reportaža te preko 300 radio poruka. Radio je kao gost predavač na raznim fakultetima i raznim obrazovnim ustanovama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Zlata vrijedno iskustvo Coca-Cole
Bit ću iskren i priznat ću: i ja sam kao mladi autor više uživao u kreiranju „festivalskih“ TV i radio spotova i kasnije uživao u

U spomen tragediji u Srebrenici
Prije dvadeset i pet godinameđu tisućama nevinih Muslimana,hrabro je pred streljački odredkrvožednih koljača stao ijedan mali dječačićsa stotinama njegovih vršnjaka.U naručju još nejakih dječjih rukudrhturio

PR – profesija snova
Što je PR? Teoretičari i praktičari PR najčešće definiraju kao planiran i neprekidan napor i nastojanje za utemeljenje, zadržavanje i njegovanje dobrog glasa (naklonosti i

Kako javno govoriti?
Prvi zapis o govorništvu napisan je na papirusu prije 4500 godina, Aristotelova Retorika u 4. stoljeću prije naše ere Ljudi koji se bave edukacijom govornika,

Događaj koji slavi oglašavanje
Lutajući svijetom kao menadžer i savjetnik u velikim multinacionalnim kompanijama te kao autor brojnih kampanja, propagandnih filmova i radio poruka, imao sam prilike nazočiti najvećim

Iz arhive mojih sjećanja
Radeći na knjizi Iz Jožine torbe i izvan nje, mog dragog prijatelja profesora Josipa Sudara (1923. – 2004. godine), Joža me je (upoznavši me malo

Oni su pisali povijest hrvatske industrije oglašavanja
Zaokupljen željom da zajednički prošećemo kroz bogatu povijest industrije oglašavanja u Hrvatskoj, s ljudima koji su svaki na svoj način utisnuli svoj pečat u ploču

Hrvatska lako s Indijom
Hrvatskoj teniskoj reprezentaciji na putu za finalni turnir u Madridu stajala je Indija. Teniski znalci znali su da smo mi, iako oslabljeni zbog neigranja Ćorića,

Kako pisati?
Da bismo bili čitani, naši pisani uradci moraju biti lagani, jednostavni, svježi i pitki, a naše poruke moraju biti napučene ljubavlju i pozitivnom energijom. Pokušajmo