U prirodi čovjeka je da voli komentirati, ocjenjivati i procjenjivati, a da prvo sebe nije dobro analizirao. Analizirajući samog sebe i više od, usudio bi se reći, 20 000 ljudi koje sam upoznao kroz različite konferencije, susretao sam se s različitim karakterima. Dozvolite mi da vas podsjetim da sam imao veliku odgovornost uz velike titule, od izvršnog producenta eurovizijskog pobjednika Rajka Dujmića, direktora Golf prvenstva Hrvtaske, Supermodela Hrvatska, WTA175.000$ Croatia ladies open te izvršnog direktora našeg najpoznatijeg festivala zabavne glazbe na splitskim Prokurativama. Sudjelovao sam u lansiranju tjednika Nacional i Gloria te brojnih drugih događaja.
Kroz sve ove godine shvatio sam da, kao i svi ljudi, imam svoj ego. Ponekad se pitam zašto ne živim na Lovorikama i zašto se nisam odlučio staviti neke novinare na honorare kao što to čine neke agencije da ih medijske kuće angažiraju ili aktivnije prate njihov rad. To je apsolutno dozvoljeno jer svatko treba naći svoj put, ali treba se nositi i sa time. Volim reći da svaka roba nađe svog kupca, tako i svaka strategija i taktika nađu svoj put. Od povijesnih dana do danas, slabost ljudskog uma povezuje se i sa korupcijom. Mnogi se iz svog neznanja štite halabukom, a mnogi će svoj ego staviti ispred svog znanja.
Prateći ljude, shvatio sam da veliki broj ljudi, nažalost, ne može dovoljno inspirirati sebe da bi se besplatno educirao kroz milijarde stranica danas dostupnih na digitalnim platformama. I dok s jedne strane imamo poruke i mantre o hrvatskim projektima, s druge strane ljudi neprestano odlaze. Vozeći se na posao, čuo sam da je Hrvatska predzadnja zemlja Europske Unije po mogućnostima kupovine i standarda. Iza nas je samo Bugarska. Da li su oni čiji je ego veći od znanja, uspjeli stvoriti put prosperiteta ili put propasti? Jesmo li svjesni, mi, ne samo u Hrvatskoj nego i u našoj regiji Balkan, ljudi koji su svjesni svog znanja, a posebno onih koji neprestano stvaraju? Vjerujem da nismo. Da jesmo onda bismo znali te ljude cijeniti i s njima komunicirati. Odgovore na to pitanje možemo potražiti kroz više opcija ili nas ne zanima prosperitet naše države i naroda ili ne želimo transparentno napraviti analizu koji su to stvaratelji novog doba, ne samo unutar komunikacijske industrije. Jedan od odličnih primjera je već sada dobro poznata agencija Bruketa&Žinić, ali nemojmo zaboraviti da u Samoboru postoji jedna agencija – iDEA studio koja je možda samozatajna. Tu su i brojni drugi inovatori koji stvaraju u brodogradilištima, velikim i malim pogonima, izvoznici, poljoprivrednici, znanstvenici, frizeri i umjetnici. Gdje su ti ljudi čiji ego nije veći od njihovog znanja?
Prije par mjeseci napisao sam da Hrvatska treba znati brendirati svoje znanje. Sretan sam što je pod tim naslovom, neki dan, i Večernji list objavio svoj zaključak jednog od događaja. Kada Hrvatska postane svjesna da treba uložiti milijune u Matu Rimca, ne pitajući se šta on osobno ima od toga, kad ćemo jasno znati kao država komunicirati i educirati se, onda možemo računati na prosperitet. Do tada, nažalost, jedni će i dalje ˝hapati˝, a oni koji znaju odlaziti ili izvoziti. Nikad ne odustajte od svojih zamisli, budite uporni bez obzira susreli se s lošim iskustvom ili ne. Sve je to dio života. Samo pazite da vaš ego ne bude veći od vašeg znanja. Slušajte one koji znaju i učite, budite uz njih.