Ludilo se nastavlja: Francuska zbog klimatske agende zabranjuje letove na kratkim relacijama

Ludilo se nastavlja: Francuska zbog klimatske agende zabranjuje letove na kratkim relacijama

Uz blagoslov Europske komisije, francuska vlada progurala je plan zabrane domaćih letova na kratkim relacijama. Pariz želi ispuštati manje takozvanih stakleničkih plinova. Sve to se polako uklapa u britanske planove za potpuno zatvaranje svih zračnih luka.

Francuska je prva zemlja na svijetu koja je zabranila domaće letove. Zasad se to odnosi samo na one rute gdje postoje željezničke veze s trajanjem putovanja kraćim od dva i pol sata, ali zasad je noga pred vratima… Jer francuski ministar prometa Clément Beaune, vidi ovo kao “veliki korak naprijed”, pogotovo jer je Francuska “pionir na ovom polju”. To znači da nas očekuje još mnogo toga.

Prema izvješćima, rute od Paris-Orlyja do Lyona, Nantesa i Bordeauxa zahvaćene su zabranama letova. Međutim, namjera koju su izrazili političari da poboljšaju željeznički promet i skrate vrijeme putovanja između velikih gradova također bi mogla dovesti do ukidanja linija od Pariza i Rennesa do Lyona i Marseillea.

Ovaj se korak može usporediti s britanskim planovima da do 2029. potpuno zatvore većinu zračnih luka u zemlji. Ostat će otvorene samo zračne luke London Heathrow, Glasgow i Belfast. No, također najviše do 2049. godine. I sve to u ime klimatske sekte i njihovog “Net Zero” ludila u odnosu na tzv. stakleničke plinove.

U Njemačkoj, također, grupe poput Njemačke pomoći za okoliš ili Greenpeacea i Zelenih već neko vrijeme guraju pitanje zabrane domaćih letova na kratkim relacijama. To znači da se svake godine može uštedjeti do 1,5 milijuna tona CO2. Njemačka Lufthansa već je ograničila svoj raspon kratkih letova. Ali čak i u mainstreamu postoji otpor protiv zahtjeva klimatske sekte. Jer vlak je ne samo sporiji, nego često i skuplji. Vrijeme putovanja također uzrokuje dodatna vremena čekanja. Sjediti u vlaku šest do sedam sati, na primjer, nije zabavno. Ali ako klimatski fanatici postignu svoje, svi letovi ispod 1500 kilometara morali bi biti otkazani.

Francuska sada poduzima prve korake u tom smjeru i vjerojatno neće proći dugo prije nego što semafor koalicija, pod pritiskom Zelenih, izađe sa sličnim planovima. Uostalom, i Francuzi to rade. Bez obzira koliko takvi planovi bili (ili ne) zreli i bez obzira na to što i željeznice imaju ograničen putnički kapacitet. Okolnost koju svaki putnik predobro zna, posebno u vrijeme najvećeg prometa.

Međutim, ove mjere također ispunjavaju distopijske planove Svjetskog ekonomskog foruma, koji također ima zrakoplovnu industriju na Kiekeru. Čak i globalistička organizacija navodi da to uzrokuje samo oko tri posto globalne emisije CO2. A letovi na kratkim relacijama u Europi čine samo djelić toga. Čak i za one koji vjeruju u prijevaru o “klimatskim izvanrednim situacijama” očita je besmislenost traženih zabrana.

Advertisements

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp