Zapečaćeno je, Od 2035. u EU više neće biti dopuštena registracija novih automobila s dizelskim ili benzinskim motorima. Ova zabrana ima za cilj prisiliti građane da prijeđu na električne automobile kako bi se borili protiv klimatskih promjena koje je navodno uzrokovao čovjek. No nije li riječ prije svega o ukidanju motoriziranog privatnog prijevoza?
Jučer je Europski parlament – s crveno-zeleno-ljevičarskom većinom – odlučio da se od 2035. u Europskoj uniji smiju registrirati samo novi automobili koji ne ispuštaju stakleničke plinove. Međutim, upitno je hoće li ljudi biti prisiljeni kupiti električno vozilo samim time što će biti prisiljeni na to.
Za većinu, nedostaci, poput nedovoljnog dometa ili nedostatka infrastrukture za punjenje, trenutno nadmašuju nedostatke. Stoga je vjerojatnije da će se rabljeni motori s unutarnjim izgaranjem voziti što je duže moguće. Državna vlada Bavarske, koja je žestoko kritizirala odluku, upozorila je na “kubanske uvjete” na njemačkim cestama. Glavni tajnik CSU-a Martin Huber vidi “lijevu ideološku” zabranu motora s unutarnjim izgaranjem kao ograničavanje slobode milijuna građana EU.
Hubert Aiwanger (Freie Wahler), bavarski ministar gospodarstva, to je ukratko rekao: “Zabrana motora s unutarnjim izgaranjem od 2035. zapravo nije namijenjena dekarbonizaciji prometa.” Prema njegovom mišljenju, “ideolozi” se žele potpuno riješiti automobila kako bi spriječili svaki oblik individualne mobilnosti.
Aiwanger to opravdava rekavši da “čistim motorima s unutarnjim izgaranjem budućnosti, koji se pokreću biogorivom ili sintetičkim gorivima, treba stati na kraj, a vodik u mobilnosti blokiraju Zeleni u saveznoj vladi”. Da bi se održalo više od 40 milijuna automobila u Njemačkoj, isključivo električni automobil neće biti dovoljan, kritizirao je.
Može se pretpostaviti da je upravo to ono što se ne želi. Vozače u Njemačkoj godinama varaju i maltretiraju. Zeleni posebno rade na ukidanju privatnog prijevoza. U Berlinu, na primjer, Green Jarasch slijedi cilj da se do 2030. u središtu Berlina smiju voziti samo električni automobili.
No, odakle bi trebala dolaziti struja za milijune e-automobila i to po pristupačnim cijenama, ideološki zaslijepljeni, koji striktno odbijaju nuklearnu energiju, o tome ništa ne govore. Veliki mislioci poput Baerbock i Co trebali bi pretpostaviti da se električna energija proizvodi u utičnici. Uzgred, električna mreža, koju je uzdrmala energetska tranzicija, ni na koji način nije predviđena za velik broj toliko hvaljenih e-automobila i toplinskih pumpi.
Iz tog razloga, Savezna agencija za mrežu želi racionirati električnu energiju u slučaju preopterećenja, što je nedavno najavio šef Savezne agencije za mrežu i Habeck-Compañero Klaus Müller. U slučaju racionalizacije električne energije, e-automobili bi se mogli puniti samo za domet od 50 kilometara.
Automobili s motorima s unutarnjim izgaranjem postaju žrtve eko-manije i može se pouzdano pretpostaviti da je ovo tek početak. Sa Zelenima u vladi, njemački će građani u budućnosti morati računati s mnogo više zabrana i mjera preodgoja – ali naravno nitko ne namjerava uspostaviti eko-diktaturu. Barem od navodne pandemije postalo je jasno da vlade rade ne samo u Njemačkoj nego i diljem svijeta na ograničavanju slobode građana. Zabrane i ograničenja mogu se izvrsno provoditi uz strah i paniku.
U distopijskoj budućnosti, vlade bi imale potpunu kontrolu nad stanovništvom s ukidanjem gotovine i motoriziranog privatnog prijevoza te uvođenjem sustava socijalnog kreditiranja kao u Kini. Diljem svijeta guraju se napori prema “Velikom resetiranju”.