Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) sada preuzima kontrolu nad sadržajem koji se promovira na YouTubeu kroz svoje novo partnerstvo s Googleom.
Tvrde da je cilj partnerstva rješavanje “širenja dezinformacija i dezinformacija”. Pravi cilj je manipulirati javnim mnijenjem.
Na svojoj web stranici SZO navodi : “SZO i partneri prepoznaju da dezinformacije na internetu imaju potencijal putovati dalje, brže i ponekad dublje od istine – na nekim platformama društvenih medija postoji 70% veća vjerojatnost da će se podijeliti neistine nego točne vijesti. Kako bi se suprotstavio tome, WHO je poduzeo niz radnji s tehnološkim tvrtkama kako bi ostali korak ispred.”
Kao što je dokazano tijekom cijele Covid ere, propagandni stroj vlada, tijela za javno zdravstvo i međunarodnih organizacija kao što je WHO izvrće istinu. Upravo oni šire dezinformacije i dezinformacije dok istovremeno cenzuriraju istinu. Dakle, SZO se ne pokušava suprotstaviti dezinformacijama i neistinama. Umjesto toga, WHO i njegovi partneri pokušavaju potisnuti istinu dok promoviraju lažnu priču. Istinitija izjava bi glasila:
“WHO i partneri prepoznaju da činjenice i istinitost na internetu imaju potencijal putovati dalje, brže i ponekad dublje od službene priče – na nekim platformama društvenih medija 70% je vjerojatnije da će se istina podijeliti nego naša priča. Kako bi se tome suprotstavio, WHO je poduzeo niz radnji s tehnološkim tvrtkama kako bi ostali korak ispred.”
Imajte na umu ovu inverziju istine kada čitate bilo koji dokument ili članak WHO-a ili njegovih partnera
Korisnici će se morati posvetiti praksama koje je odobrila SZO kako bi bili označeni kao “pouzdani” u algoritmu
U pokušaju da ograniči “dezinformacije o zdravlju”, YouTube je najavio da će certificirati medicinske stručnjake kao “pouzdane” i “autoritativne” izvore informacija.
Prošli tjedan u objavi na blogu na web stranici platforme, njezin globalni voditelj YouTube Healtha dr. Garth Graham rekao je: “YouTube Health radi na dodatnim načinima pomoći liječnicima, medicinskim sestrama, stručnjacima za mentalno zdravlje i pružateljima zdravstvenih informacija da donesu visokokvalitetne informacije zdravstvene informacije u prostore koje ljudi posjećuju tijekom dana – poput njihove omiljene aplikacije za dijeljenje videa.”
Da bi se prijavili da budu označeni kao “pouzdani”, korisnici moraju predati svoju licencu i pridržavati se “najboljih praksi” za dijeljenje zdravstvenih informacija koje je postavila Svjetska zdravstvena organizacija (“WHO”), Vijeće medicinskih specijalnih društava (“CMSS” ) i Nacionalna medicinska akademija (“NAM”).
YouTube daje “autoritativnim” izvorima poticaj u algoritmu, a neautoritativni izvori su potisnuti.
“U nadolazećim mjesecima prihvatljivi kanali koji su se prijavili kroz ovaj proces dobit će ploču s informacijama o izvoru zdravlja koja ih identificira kao licenciranog zdravstvenog djelatnika, a njihovi će se videozapisi pojaviti u relevantnim rezultatima pretraživanja na policama sa zdravstvenim sadržajem”, stoji u objavi na blogu.
YouTube je cenzurirao medicinske informacije koje su u suprotnosti s pripovijedanjima lokalnih zdravstvenih vlasti i Svjetske zdravstvene organizacije – čak i kada se ispostavilo da su informacije koje je WHO pružio lažne.