Trgovci poručuju da su pronašli način kako spriječiti bojkot u petak

Trgovci poručuju da su pronašli način kako spriječiti bojkot u petak

Trgovci poručuju da su pronašli način kako spriječiti bojkot u petak.

Ostao je još jedan dan do bojkota trgovina i trgovačkih lanaca koji je zakazan za petak, 24. siječnja. Građane se poziva da navedenog datuma ne kupuju u trgovinama, trgovačkim centrima i na benzinskim crpkama kako bi trgovcima dali do znanja da im je dosta rasta cijena.

Sudeći po objavama na društvenim mrežama građani podržavaju prosvjed, a koliko će ih se odazvati pozivu vidjeti ćemo u petak.

U međuvremenu, neke trgovine su već počele najavljivati dodatne popuste za petak, 24. siječnja, o čemu su izvijestili na Facebook stranici “Halo, inspektore”.

“Nakon što smo krenuli u prvi bojkot jednog proizvoda (telećeg vrata i lopatice koji su u tri mjeseca poskupjeli više od 43%), pokrenuo se drugi bojkot – “ne kupovini” 24.1.2025. u svim trgovačkim lancima u Hrvatskoj,” navode u svojoj objavi.

Poduzimaju kontra akcije

“Zbog odlučnosti i masovnosti potrošača kao i velike medijske pozornosti za prve takve hrvatske potrošačke inicijative, trgovački su se lanci počeli, očito, reorganizirati i poduzimati kontra akcije. Mameći, poput zmije u Edenu, naivnog Adama sa slasnom jabukom…

“Jabuka” je popust koji se nudi s “drva izazova i grijeha”, a svojevrsna “zmija” u ovom slučaju je trgovački lanac “bio&bio”. Naime, trgovački je lanac „bio&bio“ baš taj dan i samo taj dan (!) u svim svojim trgovinama o web shopu ponudio potrošačima 20 % popusta na sve račune iznad 25 €!

Razumijemo naše potrošače koji bi to rado prihvatili, konzumirali “rajske proizvode”, Ali nemojte! Znate zašto? Zato jer ako ne budete kupovali taj dan oni će prije ili kasnije ponovno morati organizirati sličnu akciju jer im se skladišta pune novim proizvodima, a starih se moraju riješiti. Ili barem smanjiti količinu. Nemojte pristati na takve perfidne poteze i ponude baš tog petka, 24. siječnja, 2025. Ignorirajte ih, podržite bojkot trgovina, ne kupujte ništa.

Trgovački imperij želi uzvratiti udarac. Spriječimo ga. Poput Lukea u Star Warsu (Ratovi zvijezda) odbijmo Vaderovu ponudu. I ostanimo dosljedni sebi. I bojkotu. Nemojmo ništa kod nikoga kupovati u petak, 24. siječnja”, stoji u natpisu na stranici “Halo, inspektore”.

Promotivne aktivnosti

Nakon njihovog napisa obratili smo se navedenoj trgovini i zamolili za objašnjenje zašto su baš 24. siječnja odabrali da datum akcije. Njihov odgovor prenosimo u cijelosti.

“U bio&bio, kontinuirano nastojimo podržati naše kupce kroz različite promotivne aktivnosti koje planiramo mjesecima unaprijed. Akcija 24.1. kojom kupcima dajemo 20 % popusta na cijeli asortiman osmišljena je nekoliko mjeseci unaprijed u sklopu poslovnog planiranja. Najavljena je na društvenim mrežama te putem newslettera bio&bio već 17.1., dakle prije najavljenog bojkota te ne može biti govora o reakciji na isti. To može provjeriti svatko tko posjeti naš Instagram profil.

Komunikacija s našim kupcima tijekom jučerašnjeg dana pokazala nam je kako dio naših kupaca želi podržati bojkot, ali su planirali ostvariti i popust najavljen na akciji te su nas molili da ju organiziramo u drugom terminu,” objašnjavaju iz trgovine.

Akciju produžili na subotu

“Drugi dio kupaca pak ne doživljava bio&bio poslovnim subjektom koji je obuhvaćen bojkotom i želi ostvariti planiranu kupnju na akciji koja je najavljena za 24.1. Kako bismo maksimalno izašli u susret potrebama naših kupaca i podržali njihove odluke, odlučili smo akciju produljiti na 25.1., u trgovinama i na web shopu, omogućujući svima priliku da sudjeluju u skladu s vlastitim izborima.

Akcije za kupce organiziramo svaki mjesec i imamo različite promotivne aktivnosti koje organiziramo tijekom godine. Zadnja akcija koju smo imali u siječnju bila je Zeleni vikend, s popustom od 10% na kategoriju voća i povrća. Svaki mjesec imamo tzv. bio&bio petak s akcijom od 10 % na ukupan asortiman. 

Akcije od 20 % na cijeli asortiman organiziramo nekoliko puta godišnje u sklopu većih kampanja, a zadnja takva bila je prilikom Black Friday aktivnosti, dakle 29.11.

Predmetna akcija 24.1. dio je naše kampanje “bio&bio podržava tvoje zdrave odluke” koju uz niz edukativnih sadržaja i aktivacija komuniciramo na društvenim mrežama od 12.1. ove godine”, stoji u njihovom odgovoru. 

izvor

Advertisements

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp