Predviđanja JP Morgana za 2024. godinu

Predviđanja JP Morgana za 2024. godinu

Glavni strateg JPMorgana predvidio je da će se Biden povući iz predsjedničke utrke, da će američki gradovi biti pogođeni stalnim nestankom struje i da će automobili bez vozača biti suočeni s bojkotom.

Michael Djembalest sastavio je popis svojih “Deset iznenađenja” za 2024., spekulirajući o temama od vrijednosti dolara do rata u Ukrajini.

Ulagač je teoretizirao da će Biden odustati od izbora 2024. nakon Super utorka i naveo je zdravstvene razloge jer se suočava s lošim rezultatima ankete.

Također je predvidio da će biti bojkota električnih autonomnih vozila zbog sve većeg negodovanja zbog niza sigurnosnih problema i da bi gradovi u New Yorku, Teksasu, Pennsylvaniji, Wisconsinu i Tennesseeju mogli pretrpjeti nestanak struje zbog nestašice prirodnog plina.

Lista Top Ten Surprises sastavljena je u čast bivšeg stratega Byrona Wynna nakon što je preminuo u dobi od 90 godina, nakon što je posljednjih 38 godina proveo praveći godišnja predviđanja.

Wien je objasnio da je želio ‘preusmjeriti razmišljanje ljudi’ i, iako se proročanstva možda neće ostvariti, bilo je važno ići ‘protiv sumnje o tome što bi se moglo dogoditi u industriji kojom dominira konsenzus.’

Ostavka predsjednika Bidena zbog zdravstvenih razloga

Treće na listi iznenađenja koju je sastavio Cembalest je da će se predsjednik Joe Biden povući s izbora u studenom zbog zdravstvenih razloga.

Ide i korak dalje predviđajući da će 81-godišnjak odstupiti između Super utorka, kada većina država održava predizbore i stranačke izbore, i studenog.

Cembalest kaže da će predsjednik navesti zdravstvene razloge kao razloge za povlačenje iz utrke, prije nego što baklju preda zamjeni koju imenuje Nacionalni odbor Demokratske stranke.

U svom je predviđanju rekao: “Biden ima nisku ocjenu odobravanja za predsjednika s ~10% otvaranja radnih mjesta od njegove inauguracije, iako je ta brojka nusprodukt njegove inauguracije koja se podudara s uvođenjem cjepiva protiv COVID-a i ponovnim otvaranjem američkog gospodarstva. .

Ankete New York Timesa i Siena Collegea u studenom pokazale su da malo ljudi vjeruje Bidenu u pogledu gospodarstva.

Samo 37 posto ljudi kaže da vjeruje Bidenu u pogledu gospodarstva, u usporedbi s njegovim republikanskim suparnikom Donaldom Trumpom s 59 posto — što je jedan od najvećih nedostataka, pokazalo je istraživanje.

Bidenovo hvalisanje “Bidenomikom” također je palo u vodu – s bijednih dva posto koji su rekli da je gospodarstvo bilo “sjajno” tijekom njegova mandata.

Krajem prosinca prošle godine, anketa DailyMail.com pokazala je da Trump sada povećava svoju prednost u odnosu na predsjednika Bidena za četiri boda.

Rezultati pokazuju da je bivši predsjednik pridobio neovisne glasače, dok je Bidenu pala potpora unutar vlastite stranke i među ženama.

Ostala pitanja za Bidena uključuju ozbiljnu zabrinutost zbog njegovih godina, pri čemu 71 posto anketara vjeruje da je sada ‘prestar’.

Biden je pretrpio niz padova tijekom svog mandata vrhovnog zapovjednika, s nedavnim padom na Grobnici neznanog vojnika na službi za Dan veterana.

Predsjedniku su bile potrebne upute počasne straže Arlingtona nakon što je položio ceremonijalni vijenac, napravio je nekoliko koraka u krivom smjeru prije nego što mu je prikazano mjesto pokraj potpredsjednice Kamale Harris.

David Axelrod, čovjek koji je pomogao uvesti Baracka Obamu u Bijelu kuću 2008., rekao je da su godine veliki problem za demokrate i da nema očitog rješenja.

Govoreći u studenom, Axelrod je rekao: “Mislim da postoji jedno pitanje koje ga muči.

“Mislim da bi s Donaldom Trumpom na drugoj strani ipak mogao pobijediti na ovim izborima.” Ali pitanje starosti je teško.’

Dolazi reakcija protiv automobila bez vozača

Još jedno na njegovom popisu iznenađenja je da Zembalest predviđa veliki bojkot automobila bez vozača.

Takva su vozila postala raširena u San Franciscu, a taksi tvrtku Cruise muče sigurnosni problemi.

Izvršni direktor Cruisea Kyle Vogt podnio je ostavku zbog opoziva njihovih 950 automobila nakon što je jedno vozilo vuklo ženu 20 stopa niz pločnik u San Franciscu.

Prve hitne službe pronašle su ženu zarobljenu ispod autonomnog vozila u kojem u tom trenutku nije bilo putnika.

Šokantna snimka objavljena na društvenim mrežama pokazuje žrtvina stopala koja vire ispod bijelog vozila dok je hitna pomoć pregledava.

Nakon toga, General Motors je održao ‘sastanak svih izvršnih direktora’ na kojem su rukovoditelji opisali mjere kontrole štete kako bi pokušali spasiti tvrtku.

Vogt je na sastanku u studenom potvrdio da će uslijediti otkazi, prije nego što je također dao ostavku.

Jedan je zaposlenik rekao za Forbes da je situacija u tvrtki usporediva s potonućem Titanica.

U rujnu su dva vozila bez vozača blokirala vozilo hitne pomoći u kojem je bila teško ozlijeđena žrtva prometne nesreće, koja je kasnije umrla u bolnici.

Jembalest je primijetio: “Na nekoliko mjesta gdje se potpuno autonomni automobili razine 5 testiraju u stvarnim uvjetima, oni su blokirali vozila hitne pomoći na putu do bolnice, ometali druge hitne službe, uzrokovali nesreće, povećali gužvu i pregazili pješake, u jednom Slučaj je navodno rezultirao ostavkom izvršnog direktora Cruisea.

“Vjerujem da moguća reakcija dolazi od građana koji vjeruju, kao u slučaju prezrene pošasti urbanih skutera, da pogodnost za jedne dovodi do opasnosti i neugodnosti za druge.”

Jembalest je također primijetio da Tesla također ima problema sa svojim vozilima, nakon što je prošlog mjeseca naredio povlačenje više od dva milijuna vozila.

Povlačenje je uslijedilo nakon dvogodišnje istrage Nacionalne uprave za sigurnost u prometu (NHTSA) o nizu nesreća koje su se dogodile dok je bio u upotrebi djelomično automatizirani sustav vožnje Autopilot. Neki su bili smrtonosni.

Agencija kaže da je njezina istraga otkrila da je Autopilotova metoda kojom se osigurava da vozači obraćaju pozornost možda neadekvatna i da može dovesti do predvidljive zlouporabe sustava.

Dzembalest je dodao: “Tesla ima problema čak i na razini 2, koja zahtijeva nadzor vozača.

“NHTSA je istražila niz sudara koji su uključivali Teslin autopilot i otkrila da su njegove metode osiguravanja usklađenosti vozača bile neadekvatne i mogle dovesti do ‘predvidive zloupotrebe’.

“Tesla je opozvao 2 milijuna vozila u prosincu kako bi ažurirao softver kako bi zahtijevao veću usklađenost vozača.”

Dokumenti kažu da su se istražitelji agencije sastali s Teslom početkom listopada kako bi objasnili “zaključke” o popravljanju sustava praćenja.

Tesla se navodno nije složio s analizom agencije, ali je pristao na povlačenje 5. prosinca u nastojanju da se riješi istraga.

Veliki američki gradovi suočit će se s nestankom struje i prirodnog plina

Dzembalest je također naveo potencijalne probleme s kojima bi se veliki gradovi mogli suočiti, a koji uključuju nestanak struje i plina.

Pozivajući se na procjenu rizika Sjevernoameričke udruge za električnu pouzdanost za 2023., njihove procjene govore da su veliki dijelovi sjevernoameričkog elektroenergetskog sustava u opasnosti od nedovoljne opskrbe električnom energijom tijekom hladnih zimskih uvjeta.

Prema njihovoj procjeni, produljena zahlađenja na širokom području “ugrožavaju pouzdanu izvedbu masovne proizvodnje električne energije i dostupnost prirodnog plina”.

Regije, uključujući Novu Englesku, oslanjaju se na uvoz prirodnog plina kako bi premostile jaz tijekom zime.

Države koje su sada izložene povećanom riziku od gubitka struje tijekom zimskih mjeseci uključuju New York, Texas, Pennsylvaniju, Wisconsin i Tennessee.

Izvješće također navodi: “U nekim područjima koja obično nisu izložena dugotrajnim niskim temperaturama, proizvodni kapaciteti mogu biti isključeni i mogu zahtijevati postupke smanjenja opterećenja kako bi se održala pouzdanost.”

U studenom prošle godine, dužnosnici u Teksasu upozorili su da će možda morati koristiti trajna isključenja struje kako bi smanjili pritisak na elektroenergetsku mrežu države.

Prethodna metoda koju je koristila država dovela je do smrti preko 200 ljudi tijekom prethodne oluje.

Do nestanka struje došlo je jer su Teksašani pojačali grijanje kako bi se nosili s naglim padom temperatura.

Situacija je bila toliko strašna da je predsjednik Biden proglasio izvanredno stanje kako bi omogućio saveznu pomoć državi Lone Star.

Cembalest je dodao: “Tijekom nestanka plina, lokalne tvrtke za distribuciju plina morale bi ići od zgrade do zgrade i zatvoriti plinske ventile kako bi osigurale da preostali plin ne procuri kroz jedinice čije su kontrolne lampice ugašene.”

“Tijekom procesa obnove sustava, glavni distribucijski sustav bi se očistio; onda bi radnici morali osigurati na svakoj servisnoj točki da su plinovi za grijanje i kuhanje sigurno pročišćeni i funkcionalni prije nastavka rada i ponovnog paljenja kontrolnih svjetala.

“Sve domove ili zgrade sa sigurnosnim problemima trebale bi biti podvrgnute sanaciji prije bilo kakve obnove plina.

“Čak bi se i gubitak usluge za 130.000 korisnika smatrao velikim prekidom i moglo bi trebati pet do sedam tjedana da se ponovno uspostavi.”

“Veliki prekid također bi mogao prouzročiti veliku materijalnu štetu zbog pucanja vodovodnih cijevi u domovima i zgradama, jer se voda širi kada se smrzava.”

Istraživači će dovršiti rad na inhalacijskom cjepivu protiv Covida koje će smanjiti prijenos

Osim navedenog, Cembalest je rekao kako vjeruje da će biti napretka u razvoju inhalacijskog cjepiva protiv Covida.

Cembalest je u svom izgledu napisao kako očekuje da će inhalirana verzija cjepiva biti predstavljena negdje ove godine, a prošlogodišnje kliničko ispitivanje pokazalo je obećavajuće.

Inhalacijsko cjepivo, koje su stvorili istraživači u Georgiji, uspješno je smanjilo rizik od simptomatske infekcije Covidom za 86 posto tijekom tri mjeseca kod ljudi koji su ga primili kao dodatak.

Nazalna ili “mukozna” cjepiva su atraktivna zbog svoje sposobnosti da aktiviraju imunološke stanice u sluznicama koje oblažu nosnice i usta gdje koronavirus prvi put ulazi u tijelo, i odmah zaustave virus.

Nadaju se da će nova tehnologija – koja bi se mogla koristiti i protiv gripe – imati moć spriječiti infekcije.

To je zato što ide ravno u pluća za razliku od trenutnih cjepiva protiv Covida, koja su slaba u zaustavljanju prijenosa.

Istraživanja pokazuju da 10 posto necijepljenih ljudi ne primi cjepivo zbog straha od igala, poznatog kao tripanofobija.

Osim za udisanje, imunolozi su razmišljali io stavljanju tehnologije u tablete za probavu.

Inhalirano cjepivo sadrži sićušne genetske upute koje se dostavljaju respiratornim stanicama i uče ih kako prepoznati Covid.

Rezultati spreja kod miševa, kojima su dane dvije doze u razmaku od dva tjedna, objavljeni su u časopisu Biomacromolecules.

Razine antitijela u krvi mjerene su 14 i 28 dana nakon prve doze, au plućnim tekućinama mjesec dana nakon prve injekcije.

Dr. Scott Medina, stariji autor studije, rekao je prošle godine: “Vidjeli smo povećanje antitijela u plućima koja bi mogla pružiti određenu zaštitu.”

“Ali to nije bilo u mjeri u kojoj bismo željeli. Podaci su ohrabrujući, ali potrebno je više optimizacije.’

Ostala područja kojih se Cembalest dotaknuo uključuju kako on vjeruje da će američki dolar ostati stabilan i da će Ministarstvo pravosuđa i/ili Savezna komisija za trgovinu dobiti jedan od svojih glavnih antimonopolskih slučajeva koji su trenutno u tijeku.

Cembalest također vjeruje da će široko sindicirani kreditni gubici po prvi put porasti iznad privatnih kreditnih gubitaka i da pokušaj argentinske predsjednice Miley da preuzme američki dolar neće uspjeti ako se provede.

Također je predvidio da će se rusko-ukrajinski sukob nastaviti bez prekida vatre i da će američke regionalne banke biti u dobrom stanju tijekom godine.

 

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp