
Ante Gavranović - Mediji i društvena odgovornost
Ante Gavranović je doajen hrvatskog novinarstva. Studirao je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Redovan radni vijek započeo je i završio u Privrednom vjesniku. Bio je novinar, urednik, glavni urednik i direktor novinsko izdavačke kuće. U sklopu izdavačke kuće bio je i časopis UT – Ugostiteljstvo i turizam (1967-1991), zatim Zanatski list, edicija ABC poljoprivrede Jugoslavije, Turistička propaganda i agencija Agema. Od 1991. do 1994., član Upravnog odbora Končar - elektroindustrija d.d., a zatim savjetnik predsjednika Uprave (1995. - 1997). te glavni urednik časopisa Končarevac od 1997. do 2012. godine. Glavni je urednik časopisa Perspektive

Ante Gavranović – Svijet kao društvo medija
Ravnoteža između slobode izražavanja i odgovornosti za sadržaj Svijet u kojemu živimo kao društvo znanja ujedno je sve više i društvo medija. Sva društvena iskustva

Ante Gavranović: Deglobalizacija – trend ili izraz trenutka – Antiglobalizacija i novi svjetski ekonomski poredak
Antiglobalizacija i Novi svjetski ekonomski poredak, piše Ante Gavranović. Tema antiglobalizacije i novog svjetskog ekonomskog poretka izuzetno je bogata i aktualna, posebno u kontekstu geopolitičkih

Ante Gavranović: Transformacija tiskanih novina – dokle smo došli?
Transformacija tiskanih novina, piše Ante Gavranović. Pred 20 godina u uglednom londonskom časopisu, The Economist, objavljen je članak koji je izazvao pravu konsternaciju među novinskim

Ante Gavranović – Svijet živi u “ekološkom” dugu
Prema najnovijim podacima međunarodne organizacije Global Footprint Network i Sveučilišta York, Dan ekološkog duga ove godine pada 24. srpnja. Taj datum označava trenutak kada čovječanstvo

Ante Gavranović – Kriza povjerenja u institucije – Opasnost od društva temeljenog na nezadovoljstvu
Činjenica je da smo sučeljeni s porastom nepovjerenja u institucije širom svijeta, pa i u nas. To, praksa pokazuje, stvara određenu nesigurnost u društvenim kretanjima.

Ante Gavranović – Budna javnost i medijska strategija – Kako formulu vijesti 5 W približiti stvarnosti?
Uloga medija u oblikovanju javnog mnijenja drastično se promijenila u posljednja dva desetljeća, najviše zbog uspona interneta i društvenih mreža. Evo sažetog prikaza s usporedbom

Ante Gavranović – Zašto su (nam) važni novinarski standardi?
U suvremenom dobu svjedoci smo intenzivnih promjena u načinu na koji se informacije prenose, konzumiraju i interpretiraju. Sukob između starih i novih medija postao je

Ante Gavranović – Turizam se neće više samo događati, već će se njime upravljati
Turizam je jedna od najvažnijih privrednih grana koja doprinosi ekonomskom razvoju mnogih zemalja. Učinkovita promocija turističkih destinacija ključna je za privlačenje posjetitelja, a mediji imaju

Ante Gavranović – Značenje i snaga društvenih mreža
Doajen hrvatskog novinarstva Ante Gavranović odgovara nam na pitanje što društvene medije čini toliko utjecajnima u današnjem svijetu. Svatko je danas na nekoj platformi društvenih