
Edvin Jurin - Radar
Edvin Jurin započeo je karijeru kao mladi ekonomist poduzeća ISTRAVINO, Rijeka. Svoj prvi međunarodni uspjeh doživio je kao dugogodišnji direktor marketinga I član Poslovodnog odbora ACI-a, lanca marina uzduž jadranske obale. Tu je bio zadužen za osmišljavanje, implementiranje i launching branda kao i prodaju u vrijeme kad je ACI slovio kao jedan od najpropulzivnijih turističkih brandova na Mediteranu.

HGK & Carevo novo ruho
Sjećate se Andersenove bajke „Carevo novo ruho”? Kao što dobro znamo, riječ je o zabavnoj i poučnoj priči o ljudskoj taštini, ali strahu od istine

Era fake newsa – pokušajmo ih amortizirati!
Era fake newsa – pokušajmo ih amortizirati! U poznatom filmu “Sutra nikad ne umire” James Bond u liku i djelu Pierce Brosnana vodi bitku protiv

Dosta je nacionalne COVID 19 histerije! Trebamo pozitivnost i optimzam!
Covid 19 kriza ne jenjava. U bilo kojem smislu. Percepciju domaće javnosti posebno kontaminira histerija. Na svim razinama, koja ne jenjava već dapače – raste

Na muci se poznaju junaci
Sjećate se one stare narodne poslovice ”Na muci se poznaju junaci!” Istina, zar ne? Sjetite se teških trenutaka u svom životu. Da li je bilo

Kaos društvene percepcije ili percepcija društvenog kaosa
Posljednja javna događanja na Markovu trgu predstavljaju samo jednu u nizu karika u lancu sadašnjih i budućih gibanja. Nepovoljnih i neugodnih kako za društvo u

Zašto si stalno i uporno lažemo?
Živimo u čudnim vremenima. Odlazimo u potragu za istinom u svemir, a tako izuzetno malo znamo o sebi na Zemlji. Otkrivamo i uvjeren sam, otkrivat

Komunikacijsko upravljanje Covid-19 krizom
Ljudi, promijenimo taktiku ako želimo ostati – mentalno zdravi! Narodna uzrečica glasi: ”Poslije bitke su svi generali!” I nadalje: ”Naknadna pamet je najveća pamet”. Napominjem

Da li transformativni turizam može promijeniti dio našeg društva?
Taman se počela zahuktavati ovogodišnja ljetna turistička sezona, a naši mediji se vratili našoj staroj navadi – brojanju turista. Staroj ovisnosti kojoj kraja nema. Preko

Otklonimo licemjerje – i tuđe i svoje!
U jednom od svojih ranijih napisa, spomenuo sam da nisam ljubitelj licemjerja. Ni tuđeg, ni svog. Jedan od vidljivijih primjera osobnog i društvenog licemjerja u

Biti moguć u nemogućem
Koronavirus, na sreću svih nas, barem za sada gubi na snazi i nestaje. Barem u Europi. Gledam ljude oko sebe. Čini mi se kao da

Zlo je – dobro!
Dan uoči prvosvibanjskih praznika sjedio sam na osunčanoj padini maksimirskog parka. Visoko na azurno plavom nebu putnički je mlažnjak parao nebom ostavljajući iza sebe impresivni

U strahu su – velike oči
U strahu su velike oči. Stara narodna mudrost koja nas uvijek vraća na naš iskon. A posebno danas. U stvarnom hektičnom, a time i komunikacijskom

Koronavirus – okidač za novu društvenu i komunikacijsku kulturu
Kaže naš narod da nije svako zlo – za zlo. Tako nastojim i sam promatrati ovu svjetsku pandemijsku zdravstvenu pa potom medijsku i perceptivnu neugodnost

Domaći medijski prostor – prostor društvene sužene svijesti
Znate li na što se odnosi pojam ”sužena svijest”? Pojednostavljeno rečeno riječ je o poremećaju koji generira sumračno stanje. Po Medicinskom leksikonu Leksikografskog zavoda ”