Kategorija: Marketing i branding
I istina mora od nečega živjeti
Podijelim ne tako davno objavu u kojoj predložim da se više čitaju i dijele Epoha, Logično, HOP i slični alternativni portali, umjesto Indexa, Jutarnjeg, Večernjeg…
Ne zaboravimo tko su sve bili poznati promicatelji cjepiva
Prokušana metoda promoviranja nekog proizvoda, usluge ili ideologije je angažiranje poznatih osoba u promicanju istih. Tako je bilo i u vrijeme pandemijske propagande. Naše poznate
Eurokrati prijete Elonu Musku poručujući mu: Plava ptica može letjeti samo po našim pravilima
Sada možemo biti apsolutno sigurni – sloboda izražavanja nije poželjna u EU. Strah eurokrata od bilo kakvih kritičkih informacija i stavova koji bi mogli ugroziti
U Kanadi je osvanuo šokantan promotivni video kojim se promovira medicinski potpomognuto samoubojstvo
Nevjerojatno, ali istinito. U Kanadi se pojavio šokantan promotivni video u kojem je naratorica žena po imenu Jennifer – koja je očito uspješno prošla kroz
Glumac Uwe sudjelovao u Lauterbachovoj kampanji za cijepljenje za honorar od 100 eura
Epoch Times pronašao je jednog od aktera Lauterbachove kampanje cijepljenja. Dok je T-Online fact check pohitao pomoći kontroverznom ministru zdravstva, ponovno su se širile lažne vijesti. To
Cenzori na društvenim mrežama brinu se da propagandne poruke imaju status ‘ekskluzivne istine’
Moćne koorporacije su tijekom povijesti često svoje propagandne poruke prikazivale kao znanstvene istine. Zbog toga su u sustavu bili ugrađeni brojni “osigurači” koji su otežavali
Sramotno! Na promociju eura potrošeno vrtoglavih 25 milijuna kuna
Ako se kojim slučajem pitamo na što je potrošen sav taj silni novac – novac se potrošio na promidžbu vezanu za uvođenje eura, na oglašavanje
Daniele Ganser – Kako se putem propagande upravlja našim mislima i osjećajima
Iako većina mladih ljudi šuti o ludilu koje traje već gotovo tri godine, a u otporu su zastupljeni tek rijetki mladi koji se zalažu za
“Crni rasizam” u Nigeriji, bijelcima zabranjeno sudjelovati u oglasnim kampanjama
Nigerijski oglasi ubuduće će se morati oslanjati isključivo na lokalne crne modele i glasovne umjetnike, objavila je ovaj tjedan Vlada Nigerije. Promjene pravila stupaju na