Kategorija: Komunikacija

U raljama kriznog komuniciranja
Volio bih u ovoj godini da nas sve ponovno prati sloboda kretanja, zdravlje i prosperitet. Nažalost, krajem prošle godine i početkom ove našli smo se

Era fake newsa – pokušajmo ih amortizirati!
Era fake newsa – pokušajmo ih amortizirati! U poznatom filmu “Sutra nikad ne umire” James Bond u liku i djelu Pierce Brosnana vodi bitku protiv

Komunikacije u 2021. godini
Korona, odnosno COVID-19 bit će i dalje glavna tema svjetskih komunikacijskih poruka. I dalje ćemo svi biti u režimu različitih mjera Stožera koji, što samostalno,

Dosta je nacionalne COVID 19 histerije! Trebamo pozitivnost i optimzam!
Covid 19 kriza ne jenjava. U bilo kojem smislu. Percepciju domaće javnosti posebno kontaminira histerija. Na svim razinama, koja ne jenjava već dapače – raste

Tri temeljne poluge komunikacije
Komunikacija je danas ne samo temeljna pretpostavka međusobnog razumijevanja već i nasušna potreba u uspostavljanju kvalitete življenja. Danas, međutim, imamo gotovo paradoksalnu situaciju: još nikada

Mjesto prodaje – najbolji medij
Priča koju ću vam ispričati vrlo je poučna. Rođena je sada već davnih 70-tih godina prošloga stoljeća ili točnije 1976. godine. Tada sam radio na

Put do uspjeha
Poznavati druge je mudrost, Poznavati sebe je prosvjećenost Lao Tzu (600 godina prije Krista) Pet principa koji ti osiguravaju specifičan uvid u ideje za življenje

Na muci se poznaju junaci
Sjećate se one stare narodne poslovice ”Na muci se poznaju junaci!” Istina, zar ne? Sjetite se teških trenutaka u svom životu. Da li je bilo

Upravljanje vremenom
Sjetite se koliko ste puta čuli ili ste vi osobno rekli sljedeću rečenicu: „Imam vremena koliko želiš, izvoli!“. Svi znamo da u velikom broju slučajeva

Bonton naš svagdašnji
Većina ljudi upoznata je s osnovama kulturnog ponašanja. Većina ljudi barem je jednom u životu, ako ne pročitala, a onda barem prolistala bonton. Međutim, postoje

„Da“ ili „ne“?
Vjerojatno i onda kada ne bi trebali, ljudi na zahtjeve odgovaraju s „DA“. Kada je Ana, žena krupnog stasa i odlučnog glasa, pitala Ivanu može

Laž kao štit
Svi obično govorimo o lažima kao o nečem lošem i nepoželjnom. Ali ima i laži koje nas mogu zaštititi. Na primjer – zove nas neka

Gorka slatkorječivost
Kultura komuniciranja je dobra i poželjna, jer pomaže u izgradnji boljih društvenih odnosa. Svima nam to nedostaje. Svima nam nedostaju bolji odnosi s drugim ljudima.

Telefonska govornica
Zamislimo obično ulično jutro: na putu do malog dućana prođem uvijek pored išarane, napuštene telefonske govornice. Nalik je komunikacijskom grobu. Nikoga u njoj tijelom i

Komunikacija nas čini ljudima
Prateći s velikim interesom portal za kulturu komuniciranja Epoha, pomislila sam kako bi lijepo bilo kada bi svi ljudi bili kulturni i znali lijepo i

Analogija ledenjaka u komunikaciji između različitih kultura
Nedavno sam na Facebook stranici „Čitaj knjigu“ naišla na ovu sliku: Ona kroz analogiju ledenjaka prikazuje razliku doživljaja koje imamo kada gledamo film koji je

Komunikacijsko upravljanje Covid-19 krizom
Ljudi, promijenimo taktiku ako želimo ostati – mentalno zdravi! Narodna uzrečica glasi: ”Poslije bitke su svi generali!” I nadalje: ”Naknadna pamet je najveća pamet”. Napominjem

Moj Dnevnik od 03.do 09.kolovoza 2020.godine
Svi dajmo doprinos ozračju ljepše i sretnije Lijepe Naše Ponedjeljak 03.kolovoza Još uvijek pod dojmom radosti i sreće koju mi je poklonila TV emisija Lijepom

Da li transformativni turizam može promijeniti dio našeg društva?
Taman se počela zahuktavati ovogodišnja ljetna turistička sezona, a naši mediji se vratili našoj staroj navadi – brojanju turista. Staroj ovisnosti kojoj kraja nema. Preko

Odnosi s javnošću – zanimanje koje osvaja
Ana ima četrdeset godina i radi za jednu inozemnu korporaciju sa sjedištem u Zagrebu. Radni dan joj započinje u osam ujutro čitanjem svih izdanja dnevnih

Izgubljena pravila u izgubljenoj komunikaciji
Još uvijek traje psihoza medijskih natpisa o globalnoj pandemiji koja se kao morski val širi našom planetom od istoka prema zapadu i vjerojatno će, nažalost,

Komunikacija među različitim kulturama
Hrvatska enciklopedija definira komunikaciju na sljedeći način: komunikacija (lat. communicatio: priopćavanje, razgovor). U komunikologiji, razmjena znakova i kombinacijâ znakova među ljudima (društvena komunikacija). U komunikaciji razlikujemo verbalnu i neverbalnu

Strah
Strah od smrti, strah od zmije, strah od bolesti, strah od potresa i poplava i strah od svih drugih mogućih strahota, sve je to, kako

Hrvatska – zemlja buke
Kada ste zadnji put putovali autobusom? Nije bio zadimljen, jer u autobusima se štiti zdravlje ljudi, ali bilo je bučno – prijevoznik vam ne da

Ispiranje mozgova
Što je danas istina, a što laž? Tko to sa sigurnošću može odrediti? Baš nitko. Jedina istina na koju se čovjek danas može osloniti je

Zlata vrijedno iskustvo Coca-Cole
Bit ću iskren i priznat ću: i ja sam kao mladi autor više uživao u kreiranju „festivalskih“ TV i radio spotova i kasnije uživao u

Priče naših lica
Koliko volimo svoje lice? Koliko ga uistinu poznajemo? I, koliko ono poznaje nas i sve naše tajne? Koliko se toga može iščitati iz svakog od

Facebook. To vječno uzburkano more živih ikona. Uvijek tu. U našoj ruci, u našem džepu, u našoj torbi. Za našim stolom. U našem krevetu. Svatko

Kako javno govoriti?
Prvi zapis o govorništvu napisan je na papirusu prije 4500 godina, Aristotelova Retorika u 4. stoljeću prije naše ere Ljudi koji se bave edukacijom govornika,

Subliminalno komuniciranje
Kada neka tvrtka govori o svojoj poslovnoj filozofiji, o svojoj komunikacijskoj strategiji, svojoj misiji i viziji, ona zapravo govori o tome koje poruke želi upisati

Biti moguć u nemogućem
Koronavirus, na sreću svih nas, barem za sada gubi na snazi i nestaje. Barem u Europi. Gledam ljude oko sebe. Čini mi se kao da

Izazovni povratak
Iako smo svi sretni da smo napokon „prodisali“ da se život pokušava polako probuditi, moramo pogledati duboko u realnost ovog trenutka za industriju oglašavanja i

Sumrak ili procvat kreativne ekonomije
Kreativnost, inovacije i kvaliteta u prvom planu Nepotrebno je danas govoriti o značenju kreativne industrije za ukupno gospodarstvo, napose u razvijenijim zemljama. Pokazalo se da

Zlo je – dobro!
Dan uoči prvosvibanjskih praznika sjedio sam na osunčanoj padini maksimirskog parka. Visoko na azurno plavom nebu putnički je mlažnjak parao nebom ostavljajući iza sebe impresivni

Maja Jelisić Cooper – Uskoro 10 godina Klasik TV-a
Nakon desetljeća na različitim managerskim pozicijama u jednoj od najvećih europskih izdavačkih kuća (Sanoma Magazines) i u Iskon Internetu, Maja Jelisić Cooper ove godine slavi

Ljudska zloba
Kao što psi umiju da namirišu strah, ptice zemljotres, a štakori poplavu – tako i ja umijem da namirišem ljudsku zlobu. I to u početnom

Kreteni u Karanteni
Uz tisuće humorističnih videa na temu korona virusa ovih je dana na društvenim mrežama osvanuo jedan osebujan video spot i pjesma koja je baš svima

U strahu su – velike oči
U strahu su velike oči. Stara narodna mudrost koja nas uvijek vraća na naš iskon. A posebno danas. U stvarnom hektičnom, a time i komunikacijskom

Pogledi poklonjeni mobitelima
Živimo u digitalnom dobu koje nas iz dana u dan sve više motivira da sve što nam se događa, sve što činimo, što nas veseli

Mjera ljepote jezika
Gdje sam ono stao? Pokušao sam pokazati jezičavo umni prezir svojeg čangrizavog jezičara, a i svoj, prema marketinškom engleskom šmengleskom koji zagađuje medijski prostor i

Publika i očekivanja od medija
Koronavirus, začetak nove gospodarske recesije i sve učestalija pojava „lažnih vijesti“ nameću, opetovano, rasprave o medijima, njihovoj ulozi i značenju. Posljednjih desetak godina položaj medija

Potraga života
Uspomene daju snagu životu. One nas ohrabruju. Skrivaju se i danas u fotografijama iz naše mladosti, kroz životne i poslovne događaje, kroz detalje koji nas

Od pandemije do ekonomije – Zašto tući mrtvog konja?!
Pandemija korona virusa, potresi, snijeg u proljeće, zagađeni zrak… ovih dana svjedočimo nevjerojatnom nizu nedaća i raznovrsnih prirodnih nepogoda koje stavljaju na kušnju naš javnozdravstveni

Oni su pisali povijest hrvatske industrije oglašavanja
Zaokupljen željom da zajednički prošećemo kroz bogatu povijest industrije oglašavanja u Hrvatskoj, s ljudima koji su svaki na svoj način utisnuli svoj pečat u ploču

Pismo Potresu i Koroni
Dragi gospon Potres, nije li bilo dosta tog Vašeg uznemiravanja i maltretiranja svih nas Zemljana, Vaših dragih podstanara, da ne kažem nadstanara i da me

(Dez)informacije
Poruke o opasnom korona virusu koje mi ovih dana pristižu putem raznih komunikacijskih kanala dokazuju kako bilo koja dezinformacija u trenu može biti pretvorena u

Don George – Čvrsto vjerujem u uspostavu svjetskog mira
Don George poznati je putopisac koji je radio kao urednik Lonely Planeta za svjetske turističke destinacije te kao urednik putopisnih izdanja kao što su San

Zajedništvo u karanteni
Gledam kartu Hrvatske na kojoj su istaknuti naši gradovi s brojem ljudi zaraženih koronavirusom. Podsjeća me na kartu kakvu obično gledamo u vrijeme praćenja izbornih

Komunikacijske vještine – put ka boljoj komunikaciji
Ovo je knjiga za svakoga; za male i velike, za početnike i profesionalce, za one koji znaju i za one koji će tek znati –

Korona
Nakon Korone ništa više neće biti isto. Korona mijenja svjetski poredak, poslovanje, a samim time i komunikacijsku industriju. Nažalost, ono najgore nas tek očekuje. Promatrajući

Koronavirus – okidač za novu društvenu i komunikacijsku kulturu
Kaže naš narod da nije svako zlo – za zlo. Tako nastojim i sam promatrati ovu svjetsku pandemijsku zdravstvenu pa potom medijsku i perceptivnu neugodnost

Humanost koja inspirira
Agencija Apriori komunikacije danas Apriori World, osim svojeg redovnog poslovanja, nastoji kroz svoje znanje i vještine pružiti potporu projektima koji imaju utjecaj za razvoj određenih

Hrvatska kao marka
Republika Hrvatska i dalje je nedovoljno, ili loše, doživljena, neprepoznatljiva ili loše prepoznatljiva. Umjesto jasne, transparentne pozitivne slike, slika je konfuzna. Osnovni je razlog vrlo

Bolja komunikacija uvijek je moguća
Prateći s velikim interesom portal za kulturu komuniciranja – Epoha, poželio sam se i ja s par riječi osvrnuti na komunikaciju. Pitao sam se –

Nova Konferencija o kreativnosti s konceptom
U Gospodarskoj komori Slovenije 8. travnja 2020. godine održat će se NOVA konferencija o kreativnosti – s konceptom u organizaciji naše dugogodišnje suradnice Nastje Mulej.

Emocije i neverbalna komunikacija
Priznajmo, teško možemo zamisliti naše postojanje bez komunikacije. Čak i kada ne izgovaramo riječi, mi i dalje komuniciramo – neverbalno. Uglavnom nismo svjesni koje sve

Kako pisati?
Da bismo bili čitani, naši pisani uradci moraju biti lagani, jednostavni, svježi i pitki, a naše poruke moraju biti napučene ljubavlju i pozitivnom energijom. Pokušajmo

Ljudi i nickovi
Kada razmišljamo o glavnom obilježju interneta, najprije će nam na pamet pasti – neograničena sloboda kretanja, virtualnog pojavljivanja i izražavanja, zatim dostupnost svih mogućih informacija,

Zašto u nas izostaje dijalog?
Sve ozbiljnije analize stanja u našim medijima, tiskanim i elektroničkim, a posebno na društvenim mrežama ukazuju na prisutnu eroziju profesije i profesionalnosti te zapostavljanje ili

No Comment
Zar je tako teško umjesto „No comment“ reći, na primjer: „To je doista odlično pitanje, ali u ovom trenutku meni je teško na njega odgovoriti.